03-Nov-2018, 08:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Nov-2018, 08:55 PM door Roepers.)
(03-Nov-2018, 06:57 PM)Lopopodium schreef: Begreep van Martijn bij ACE dat ze niet zoveel meer ligfietsen met twee wielen langs zien komen in de winkel. Hoorde ook dat ze bij Nazca aan het afbouwen waren. Dus op termijn bestaat deze fabrikant straks dus misschien niet meer.
Ik vind dat jammer. Ligfietsen op 2 wielen gaat uitstekend, dat hoef ik hier niet uit te leggen. Maar als er straks voornamelijk driewielige ligfietsen zijn dan kan de opvatting algemeen worden dat tweewielige ligfietsen instabiel zijn en dat je daarom voornamelijk driewielers ziet.
Vandaag een eind gefietst, ongeveer 78 km en geen ligfietsers tegengekomen. Het aantal fietsers was beperkt vandaag ondanks het stralende weer. Alleen het fietspad tussen Kropswolde en Waterhuizen door de Westerbroekstermadepolder en de Kropswolderbuitenpolder was betrekkelijk druk. Verder was ik weer de koning van het fietspad: Alles is voor mij alleen. (bijna dan, af en toe kwam ik toch nog een medegebruiker tegen).
Mijn laatste melding dateert van 20 september, geloof ik:
(20-Sep-2018, 07:14 AM)Roepers schreef: Gisteren, bij het ophalen van de post reed er zo maar een Hurricaneachtige ligfiets door mijn straat richting de supermarkt. Niet gegroet, want ik had net mijn ligfiets in de schuur gezet.
Al anderhalve maand geen medeligger meer onderweg.