04-Nov-2018, 11:35 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Nov-2018, 11:35 AM door Lopopodium.)
Ik maak mij er ook niet druk om. Als ik voor onderhoud / reparatie nog maar terecht kan bij een plek waar men weet waar men mee bezig is, en de hand op eventuele noodzakelijke onderdelen kan leggen. Fijn dat een bedrijfje als ACE bestaat.
Eigenlijk is dat best gek, gezien de meeste gebruikers ervan de tijd van de Sparta-met nog wel heeft meegemaakt. Die werd toentertijd enorm beschimpt. Ik zie er overigens nu nog steeds wel eens eentje of in ieder geval eentje die er sterk op lijkt. Heel af en toe. Beetje vreemd dat wat ooit in het verleden beschimpt is voor niet al te verklaarbare redenen is nu geaccepteerd of zelfs populair. Vergelijk ook Buckler toen en alcoholvrij bier nu. In twintig jaar kan een hoop niets gebeuren.
(04-Nov-2018, 09:07 AM)ErikvanD schreef: Een meer recent de opkomst van de e-bike en brommer-pedelec. Dat is ook veel sneller gegaan en vooral ook breder geland dan gedacht. In ieder geval dan ik dacht...
Eigenlijk is dat best gek, gezien de meeste gebruikers ervan de tijd van de Sparta-met nog wel heeft meegemaakt. Die werd toentertijd enorm beschimpt. Ik zie er overigens nu nog steeds wel eens eentje of in ieder geval eentje die er sterk op lijkt. Heel af en toe. Beetje vreemd dat wat ooit in het verleden beschimpt is voor niet al te verklaarbare redenen is nu geaccepteerd of zelfs populair. Vergelijk ook Buckler toen en alcoholvrij bier nu. In twintig jaar kan een hoop niets gebeuren.