24-Oct-2024, 07:32 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Oct-2024, 07:40 AM door Jeroen S.)
De stand van zaken tot nu toe, dinsdag noodgedwongen met de auto omdat het te krap werd met de tijd. Gisteren met de Kingcycle die schuif je zo door de deur. Heb ik in de achtertuin gestald. Dat werkte ook prima, maar zou met de Milan niet gaan. 10 cm drempel op, door een lange smalle gang, door een deur, dan weer door een deur met hoge drempel naar buiten. Lekker fietsen, en als extra bonus in het donker lekker boven koplamphoogte naar huis fietsen. En dus niet verblind worden.
Vandaag pak ik de oude Raleigh. Die is zo lelijk 70ies gekleurd, die wil niemand. ( hoop ik) Maar verder is het vandaag veel in de auto zitten wegens afdelingsuitstapje. Daar word ik niet blij van. Maar als afsluiting dan dus toch nog effe bewegen in de buitenlucht.
Vandaag pak ik de oude Raleigh. Die is zo lelijk 70ies gekleurd, die wil niemand. ( hoop ik) Maar verder is het vandaag veel in de auto zitten wegens afdelingsuitstapje. Daar word ik niet blij van. Maar als afsluiting dan dus toch nog effe bewegen in de buitenlucht.