26-Oct-2024, 04:01 PM
Hoi Jeroen,dank je voor ‘t meedenken.Met te steil bedoelde ik te ver achterover,heb er nu een alublokje met rubber schijfjes tussen zitten,werkt perfekt.16” is puur uit nieuwsgierigheid naar de wegligging in die combi,daar uiteindelijk de tweede CMPCT word omgebouwd naar 451.Hier ligt nog een set van Ultegra 6700 die ‘k erop wil gooien,uiteraard geen triple.
Ander licht zitje ligt ook klaar,alleen de originele velgen zoek ik nog.En eigenlijk moet ook de trapashouder versterkt worden ivm hard trappen.
De tip met de zelftapper is een hele goede!
Met de Dries Baron heb ik daar een paar keer last van gehad dus daar kan het ook toegepast worden.
De CMPCT is echt een relaksed fietsje en geen racer maar vlot vooruit komen is wel een must.
Ander licht zitje ligt ook klaar,alleen de originele velgen zoek ik nog.En eigenlijk moet ook de trapashouder versterkt worden ivm hard trappen.
De tip met de zelftapper is een hele goede!
Met de Dries Baron heb ik daar een paar keer last van gehad dus daar kan het ook toegepast worden.
De CMPCT is echt een relaksed fietsje en geen racer maar vlot vooruit komen is wel een must.