4 uren geleden
(5 uren geleden)_Peter schreef: Ik weet niet waarom je zo'n lampje koopt, maar voor je eigen veiligheid zou ik iets kopen wat beter opvalt en dus ook meer licht geeft. Dit zijn excuus lampjes om geen bon te krijgen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je die niet na elke rit opnieuw op moet laden, de capaciteit van zo'n kleine accu zal niet erg groot zijn.
Decathlon-usb-lichtjes van ogenschijnlijk vergelijkbaar formaat houden het ongeveer 4 uur uit op een acculading. Voor mij genoeg voor een week forensen, behalve dan mid-winter. Voor het (frontaal) 'gezien worden' zou zo'n lampje genoeg moeten zijn, mits goed uitgericht, wat lang niet iedereen doet. Hetgeen natuurlijk ook betekent dat je zijdelings altijd beperkt gezien wordt. Iets reflecterends op kleding en/of fiets (is ook gewoon als tape verkrijgbaar (zowel rood als wit), zit al enkele seizoenen op mijn vakantiefiets wegens verplicht in Zwitserland) kan een hoop schelen.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'