03-Nov-2024, 12:13 AM
[die van Mij liep aan bij de lichtste bepakking. "Slappe wielkast" noemde ik het. Uiteindelijk is er een strip bovenop de wielkast geplaatst om de kast op meest ideale positie te houden. Dat hielp heel wat, maar zeker niet zo goed als in andere fietsen. Nog steeds kan ik hem niet "volstouwen". Is eigenlijk ook niet nodig, ruimte genoeg. Alleen met bepakking EN boodschappen doen dan loopt hij nog aan.
En toch blijft ie aanlopen
Als ik in de wielkast kijk, zie ik dat het bovenin de wielkast is. Het wiel zit niet in het midden van de wielkast, maar verder naar rechts, waar hij dus aanloopt van boven. Ook als er niks in de fiets zit is het, dus er drukt geen pomp tegen de wielkast ofzo.
Wat kan ik hier aan doen? Het irriteert me inmiddels een beetje en als ik bijvoorbeeld kampeeruitrusting mee wil nemen gaat ie dusdanig aanlopen dat het remt....
[/quote]
En toch blijft ie aanlopen
Als ik in de wielkast kijk, zie ik dat het bovenin de wielkast is. Het wiel zit niet in het midden van de wielkast, maar verder naar rechts, waar hij dus aanloopt van boven. Ook als er niks in de fiets zit is het, dus er drukt geen pomp tegen de wielkast ofzo.
Wat kan ik hier aan doen? Het irriteert me inmiddels een beetje en als ik bijvoorbeeld kampeeruitrusting mee wil nemen gaat ie dusdanig aanlopen dat het remt....
[/quote]