03-Nov-2024, 03:17 PM
Ik ben wel te spreken over de GP met niks. Maar dat is echt wel een dun bandje wat je flink moet oppompen. Dat is echt wel een ander rij gevoel als zo'n dikke Urban. Harde druk, smalle band en slecht wegdek zijn geen fijne combinatie. Ik ben erg te spreken over de Michelin Wildrunner. Ook een helemaal slick als de kojak maar volgens mij sneller. Die is ook nog relatief licht van gewicht en best wel breed volgens mij zit die echt wel aan de 37mm, misschien wel richting de 40 mm op een brede velg. Grip op natwegdek is ook best goed. Nat gras is hopeloos. Ondanks dat ie wat langzamer is vermoed ik dat ie binnenkort de GP toch weer gaat aflossen voor de winter.
De Pasela ben ik ook wel positief over, maar die is wel wat trager als de Gp en de Michelin. Beschikbaar in 1,25, 1,5 en 1,75. Met en zonder extra antileklaag. Bij Panaracer maken ze ook veel superdure Ultra Bandjes. O.a. de Rene Herse, Ultradynamico, Pacenti. Met De Pasela hebben ze 40 jaar ervaring ofzo. Er is ook een modernere smalle 26 van Panaracer met een andere naam die me zo niet te binnen schiet. Verkrijgbaar bij Ginkgo.
De Pasela ben ik ook wel positief over, maar die is wel wat trager als de Gp en de Michelin. Beschikbaar in 1,25, 1,5 en 1,75. Met en zonder extra antileklaag. Bij Panaracer maken ze ook veel superdure Ultra Bandjes. O.a. de Rene Herse, Ultradynamico, Pacenti. Met De Pasela hebben ze 40 jaar ervaring ofzo. Er is ook een modernere smalle 26 van Panaracer met een andere naam die me zo niet te binnen schiet. Verkrijgbaar bij Ginkgo.