4 uren geleden
(6 uren geleden)Tijanus schreef: Ymte is inderdaad ook 'richting twee meter', maar dan alleen als je vanaf de kant van drie meter komt
Hij rijdt ook vrolijk rond met een S-bocht in z'n nek. Ik trek het niet om zo te zitten, maar ben gelukkig een paar centimeters korter.
(6 uren geleden)Tijanus schreef: Alpha 7, Alpha M9 en alle Buelks hebben een opgegeven maxium van 1.95mIk heb nog één centimetertje minder maar de Alpha 7 wordt 'm echt niet. Daarbij heb (had?) ik forse bovenbenen en in de Bülk had ik daar echt net genoeg ruimte voor. In de M9 had ik een zee van ruimte boven m'n knieën en weinig ruimte voor m'n schoenmaat 50. Veel mensen met grote voeten lopen in de Bülk trouwens ook vast, ik kon er met 140mm cranks echt top in rijden.
(6 uren geleden)Tijanus schreef: Aan de bovenkant van de range is natuurlijk altijd passen en meten, Snoek L zou ook nog tegen kunnen vallen?In de Snoek L kan net iets meer lengte dan in de Bülk, maar je moet geen forse schouders hebben. In de Bülk had ik echt meer plek in de breedte.
(6 uren geleden)Tijanus schreef: Alpha W9(s), Milan SL zijn wel redelijk uitgesloten.Alpha A9 is in de lengte voor je benen niet eens zo heel ruim + je ziet niks vlak voor je als je geen mieters lange rug hebt. De A9.2 is daarin veel beter geproportioneerd.
Alpha A9(.2) kan vast, en Milan GT zou ook nog wel moeten kunnen.
Milan GT met lange benen kan een dingetje zijn, ik moest bij drempels altijd m'n benen precies in de goede positie houden om te voorkomen dat ik m'n knieën kapot stootte tegen de instaprand. De Bülk is wat dat betreft beter ontworpen. Mocht je een oude Milan aanschaffen, dan kan je mogelijk wel aanpassingen maken waardoor dat geen probleem meer is.
Toch pas ik verreweg het makkelijkst in de Tuna/DF XL. Daarbij ben ik t.o.v. m'n DF XL nog wat onderuit gezakt, in de DF zat ik te rechtop.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.