Zoefzoef, die harde klak kan het uitveren en ergens aanslaan van de vork zijn. Ik weet niet of er iets in het ontwerp zit om die klap op te vangen?
De BB5 ken ik niet zo. een aantal van die remmen hebben ook een klein beetje verstelbereik in de twee boutjes waarmee deze op de vork zit. Versleten blokjes zou ook nog kunnen, want zoals ik het begrijp loopt ie continue aan.
Als je toch de as moet afstellen, kun je daar mogelijk ook nog een onderlegringetje toevoegen aan de linkerkant. Dan schuift het wiel en de schijf ook iets naar rechts. Geloof dat de naafversie ongeveer 1 mm dik is. Daar zou ik niet wakker van liggen en gewoon proberen of het wil.
Ik ben niet zo blij omdat ik gisteren in Oud Keppel verblind door een rij auto's en druppels op het vizier een stoeprandje op geknald ben omdat ik daar het fietspad vermoede. De voetbult met dikke beschermlaag heeft de klap wel gevangen, maar blij ben in er niet mee.
De BB5 ken ik niet zo. een aantal van die remmen hebben ook een klein beetje verstelbereik in de twee boutjes waarmee deze op de vork zit. Versleten blokjes zou ook nog kunnen, want zoals ik het begrijp loopt ie continue aan.
Als je toch de as moet afstellen, kun je daar mogelijk ook nog een onderlegringetje toevoegen aan de linkerkant. Dan schuift het wiel en de schijf ook iets naar rechts. Geloof dat de naafversie ongeveer 1 mm dik is. Daar zou ik niet wakker van liggen en gewoon proberen of het wil.
Ik ben niet zo blij omdat ik gisteren in Oud Keppel verblind door een rij auto's en druppels op het vizier een stoeprandje op geknald ben omdat ik daar het fietspad vermoede. De voetbult met dikke beschermlaag heeft de klap wel gevangen, maar blij ben in er niet mee.