(9 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Dit is niet een 'je tikt ergens tegenaan' klik, dit is een 'er is ergens iets helemaal fout' klik.
Ik heb geprobeerd om het frame te filmen tijdens het fietsen maar niet de juiste camera hoek gevonden voor de telefoon en die ook niet stil genoeg weten te houden om er ook maar iets op te kunnen zien.
Ik denk er nu sterk over om vervoer naar Dronten te regelen.
De electrische problemen vallen helemaal buiten mijn deskundigheid. Dus daarvoor moet ik zeker hulp vragen.
Dat touwtje aan de schuimkap moet er nog komen maar bij eerder opwaaien was er sprake van niet goed vastgezet zijn, nu waren de drie klittenbanden waar ik bij kan wel goed vast.
Probeer bij stilstand foto's te maken van de trapas en dan van alle kanten. Gewoon, met de telefoon in je hand door de voeten gaten foto's maken. Wellicht kun je daar een breuk of scheurtje ontdekken.
De elektronica uitval zou een simpel kabelbreukje bij het plugje kunnen zijn. Had een van mn accu's destijds last van. U hebt je beide geprobeerd dus dat is iets te toevallig als beide gelijktijdig een kabelbreukje hebben. Het zou m dus ook op het plugje in de velomobiel zelf kunnen liggen dat die een los contactje heeft.