10 uren geleden
... omdat ik gisteren weer de snelheid in de fiets had zitten. De laatste tocht ging erg langzaam. Ik weet het aan de kou en tegenwind. Gisteren weer op pad, wind mee en iets warmer. En weer geen snelheid..... Bij vertrek de bandenspanning gecontroleerd, daar was niets op aan te merken. Maar toen ik een brug af reed en de snelheid niet noemenswaardig toenam toch maar eens gestopt. Een zwengel aan het achterwiel gaf duidelijkheid. De rem liep aan. Bij de een na laatste tocht had ik gemerkt dat de klauw los zat. Onderweg gemaakt en bij thuiskomst nog maar even iets nagedraaid. En dat iets bleek dus te veel. Dus remklauw lossen, en weer vastzetten. Na 2 pogingen was ik tevreden en kon ik met een hogere kruis- en gemiddeld snelheid weer verder.
Tevens ben ik blij omdat ik mijn kleine rode duivel (Sinner Demon 1620) heb kunnen voorzien van een naafdynamo en (stand)ledverlichting zodat ik beter zichtbaar ben.
Tevens ben ik blij omdat ik mijn kleine rode duivel (Sinner Demon 1620) heb kunnen voorzien van een naafdynamo en (stand)ledverlichting zodat ik beter zichtbaar ben.
rij zowel onderstuur als aero-stuur