10 uren geleden
Gisteren mijn fiets weer de jaarlijkse onderhoudsbeurt laten geven, dus ik ben weer klaar voor het voorjaar. En blij dat de scheur in het lak nog steeds niet tot een breuk van het frame zelf heeft geleid. Tot nu toe, dan. Vorig jaar had ik al kleine breukjes in het lak bij het balhoofd aan de rechterzijde. Na dat weggevijld te hebben kon men bij ACE zien dat het metaal eronder geen breukjes vertoond. Dus kon ik er nog een jaartje mee fietsen. Nu was ook links wat scheurtjes zichtbaar in het lak, en na wegvijlen bleek ook daar geen breuken onder te zitten. Hopelijk blijft dat zo...
Noot voor mensen die naar ACE gaan voor het onderhoud en reparatie: ze stoppen in het komende jaar of de komende twee jaar met het onderhoud / reparatie van fietsen en richten zich alleen op verkoop van nieuwe fietsen en onderdelen. Voor onderhoud en reparatie hebben ze nu een dame in de leer die meedraait en de onderhoud en reparatie van ligfietsen op zich zal nemen vanuit Halle.
Noot voor mensen die naar ACE gaan voor het onderhoud en reparatie: ze stoppen in het komende jaar of de komende twee jaar met het onderhoud / reparatie van fietsen en richten zich alleen op verkoop van nieuwe fietsen en onderdelen. Voor onderhoud en reparatie hebben ze nu een dame in de leer die meedraait en de onderhoud en reparatie van ligfietsen op zich zal nemen vanuit Halle.