5 uren geleden
Ik ben blij omdat ik gevonden heb waar dat aanloop geluid bij de aangeklede MTB van zoonlief vandaan kwam. De boutjes boven van de drager waren eruit gerammeld. Piepkleine inbusjes in een stukje schroefdraad in de staande vorkjes. Aan de binnenkant van de vorkjes zodat je er zo lekker makkelijk bij kunt. Dan ook nog met inbusje 2mm ofzo. Heb er nu iets langere met een normale kop in gedraaid. De drager trok aan het Axa slot en het slot drukte dan weer op het spatbord. Met 2,3 inch bandjes was dat net te veel.
Ik heb ook maar even van de motivatie gebruik gemaakt om de ketting van de Milan maar eens schoon te maken, met dekseltje van de neus best te bereiken. Dat leek ook wel te helpen. Maar een proefrit zat er wegens huishoudelijke taken even niet in. Wie weet morgen en anders is het volgende week weer fijn fietsen naar het werk.
Ik heb ook maar even van de motivatie gebruik gemaakt om de ketting van de Milan maar eens schoon te maken, met dekseltje van de neus best te bereiken. Dat leek ook wel te helpen. Maar een proefrit zat er wegens huishoudelijke taken even niet in. Wie weet morgen en anders is het volgende week weer fijn fietsen naar het werk.