9 uren geleden
(20-Jan-2025, 07:58 PM)Wim -de roetsende schreef:(20-Jan-2025, 03:11 PM)ZoefZoef schreef: .. ik ben blij dat ik eindelijk na 2-3 maanden maar eens een flink gefrustreerde mail heb verstuurd aan iemand. Een mail die ik niet van harte heb verstuurd, maar dr nu eindelijk wel uit is.
Nu nog een paar andere mails sturen, mezelf dwingen een afspraak te maken met juridisch loket en hopen dat mn frustraties daaromtrent snel opgelost zijn.
Jij schrijft soms ook echt in raadsels Prima hoor, je hoeft er wat mij betreft ook echt niet verder over uit te weiden.
Ja, ik zit momenteel vol frustraties om iets, waar ik hier niet veel over kwijt wil. Niet openbaar tenminste en het is totaal offtopic.
Het houdt me bezig, verpest mn humeur, ik voel me genaaid en het maakt me kwaad omdat ik het al aan zag komen en het lukt me gewoon niet om actie te ondernemen. Dan is het dus al heel wat dat die mail eruit was. De reactie op die mail die inmidels binnen is is ook weer veelzeggend en brengt me ook niet verder.
En om ontopic te blijven. Ik vind het wel lekker dat ik dan gewoon een ligfiets of roets kan pakken, even naar buiten kan gaan om even een ritje te doen. Koptelefoon op, radio of podcast aan en even mn kop leegmaken. Daar helpt een ligfiets mij mee dus daar ben ik dan wel blij mee op zoń moment.