11 uren geleden
(11 uren geleden)Roepers schreef: Ik heb wel eens gedacht dat de kans dat je elkaar tegenkomt eigenlijk heel erg klein is. Als je elkaars weg kruist dan mis je elkaar als dat al minder dan een minuut na elkaar is. Alleen als de route in tegenovergestelde richting gelijk is over een wat langer traject, dan heb je meer kans. Achter elkaar aanrijden schiet ook niet op, behalve als het snelheidsverschil groot is. En dan nog, denk ik
Het is wel interessant. Ik vermoed dat er medeliggers zijn van wie je al jaren de route kruist of over een kleiner gedeelte deelt die je nog nooit gezien hebt. Zeker omdat mensen vaak op vaste tijden forenzen. Kwartiertje later of eerder en je komt al heel andere mensen tegen.
Groet,
Marco
Ik kom twee VM tegen op weg naar mijn werk als ik op de juiste tijd ben, beide tegenliggers.
Een rijdt ongeveer 2 kilometer dezelfde route en heeft ongeveer even lange werkdagen, die zie ik soms in de ochtend en soms in de avond, soms twee keer op een dag. De andere heeft maar twee honderd meter dezelfde route en die zie ik alleen in de ochtend en alleen als ik om precies de zelfde tijd (als alle andere keren) op dat weggetje rij.
Ik hoor van mensen waarmee ik praat wel eens dat ze ook zo'n fiets kennen, hoewel dat in sommige gevallen mijn eigen eerdere fiets was. Maar ik kom die fietsen eigenlijk nooit tegen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)