5 uren geleden
Omdat mijn Wahoo elemnt bolt v2 van minder dan twee jaar oud wat kuren begint te vertonen (de knoppen doen wat moeilijk)
Nou vind ik dat nog niet echt een reden om hier er iets over te typen maar de standaard garantieprocedure van Wahoo is om het product dat kuren vertoont maar helemaal te slopen, daar een foto van te sturen en dan krijg je (binnen de garantie dus gratis) een nieuwe opgestuurd.
Geen enkele reparatiemogelijkheid, "het is een gesealde unit". Dat zijn telefoons ook en die kunnen ook gewoon gerepareerd worden. Sterker nog, mijn tickr had een probleem omdat het kapje van de batterij niet goed dicht ging. Ipv een nieuw kapje (waar ik specifiek om vroeg) kreeg ik een hele nieuwe unit. "Gooi de oude maar weg"
Ik vind het zo debiel dat het dan maar weggegooid moet worden omdat er een klein (eenvoudig te repareren) onderdeel kapot is.
Nou vind ik dat nog niet echt een reden om hier er iets over te typen maar de standaard garantieprocedure van Wahoo is om het product dat kuren vertoont maar helemaal te slopen, daar een foto van te sturen en dan krijg je (binnen de garantie dus gratis) een nieuwe opgestuurd.
Geen enkele reparatiemogelijkheid, "het is een gesealde unit". Dat zijn telefoons ook en die kunnen ook gewoon gerepareerd worden. Sterker nog, mijn tickr had een probleem omdat het kapje van de batterij niet goed dicht ging. Ipv een nieuw kapje (waar ik specifiek om vroeg) kreeg ik een hele nieuwe unit. "Gooi de oude maar weg"
Ik vind het zo debiel dat het dan maar weggegooid moet worden omdat er een klein (eenvoudig te repareren) onderdeel kapot is.