28-Dec-2018, 09:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Dec-2018, 10:08 PM door Hoekie.)
Ja, ik zag onderweg een trike staan met iemand er voor met een camera. Moest gelijk aan je denken gezien je van de week zei dat je wellicht langs zou komen. Jammer dat ze niet scherp zijn.
Niet normaal trouwens hoeveel er vandaag foto's stonden te maken.
Edit:
Van grensrijder.com site "Wij maken voor alle deelnemers ter herinnering een E-Magazine met achtergrondinfo en vooral veel foto's. We hebben zelf enkele fotograven gevraagd om ook onderweg foto's te maken"
Dat verklaard een deel van het aantal fotograven.
Dat je sommigen gemist hebt is logisch met zo'n massa mensen/fietsen. Je was me ook niet opgevallen.
Gut, op het laatst zag ik de dubbele velomobiel duoquest pas.
Niet normaal trouwens hoeveel er vandaag foto's stonden te maken.
Edit:
Van grensrijder.com site "Wij maken voor alle deelnemers ter herinnering een E-Magazine met achtergrondinfo en vooral veel foto's. We hebben zelf enkele fotograven gevraagd om ook onderweg foto's te maken"
Dat verklaard een deel van het aantal fotograven.
(28-Dec-2018, 08:26 PM)TvWijk schreef:(28-Dec-2018, 07:48 PM)ErikvanD schreef: Vandaag rond 12:48 uur kwam ik ca. 150 velomobielen tegen... Maar dat zou heel misschien kunnen komen omdat ik de Oliebollentocht in tegengestelde richting reedSorry ik heb je niet gezien. Uiteraard wel heel wat andere velomobielen.??
Dat je sommigen gemist hebt is logisch met zo'n massa mensen/fietsen. Je was me ook niet opgevallen.
Gut, op het laatst zag ik de dubbele velomobiel duoquest pas.