5 uren geleden
Ik ben niet blij omdat ik vandaag vlakbij mijn werk iets moest ophalen en daarna een lange rit wilde maken. Na het ophalen ga ik liggen, hoor ik een duidelijke krak en lig ik ineens platter. De stoel stond al op de laagste stand, dus ik was bang voor gescheurde onderdelen. Niets kunnen vinden, zitting zit nog even vast zonder speling, geen scheur in de zitting, bevestiging op frame is nog goed.
Maar, ik moest de spiegel bijstellen en de trappers staan nu net een fractie te ver weg, dus ik heb het me niet verbeeld. Was 25°, op gevoel gaat het nu richting 20° zoals ik op mijn Baron had. Tijdens de rit van 65km erna geen kraakjes of gekke dingen meer gemerkt, ondanks wat kuilen en drempels. Heel apart...
Maar, ik moest de spiegel bijstellen en de trappers staan nu net een fractie te ver weg, dus ik heb het me niet verbeeld. Was 25°, op gevoel gaat het nu richting 20° zoals ik op mijn Baron had. Tijdens de rit van 65km erna geen kraakjes of gekke dingen meer gemerkt, ondanks wat kuilen en drempels. Heel apart...