5 uren geleden
Hallo, beste mensen
Net de eerste 50 km gereden in mijn bulk ook de eerste km in een velomobiel.
Te gek.
Rondje Maarssen Breukelen De Bilt en centrum Utrecht ANWB.
Het verassende was, is dat je merkt wanneer het gewicht van de VM niet meer meeteld. Je merkt gewoon dat er geen weerstand van de lucht meer is. Eerst dacht ik dat de cranks los waren, doorschakelen en dan ongetraind 30 kunnen aanhouden. Fantastische.
Ga hier veel plezier aan beleven.
In en uit stappen makkelijker dan ik dacht. Zit ook erg knus.
Heb wel bij de anwb een pech verzekering afgesloten. Voel fijner om mocht het niet lukken dat ze je toch thuis afzetten met de VM.
Zie er erg tegen op om een lekke band te vervangen, doe ik liever de eerste keer thuis in de garage. Yoga matje voor de VM en verwarming voor de Velonaut. Koffie erbij ?
Kom graag eens naar een meeting.
Met vriendelijke groeten Alain
Net de eerste 50 km gereden in mijn bulk ook de eerste km in een velomobiel.
Te gek.
Rondje Maarssen Breukelen De Bilt en centrum Utrecht ANWB.
Het verassende was, is dat je merkt wanneer het gewicht van de VM niet meer meeteld. Je merkt gewoon dat er geen weerstand van de lucht meer is. Eerst dacht ik dat de cranks los waren, doorschakelen en dan ongetraind 30 kunnen aanhouden. Fantastische.
Ga hier veel plezier aan beleven.
In en uit stappen makkelijker dan ik dacht. Zit ook erg knus.
Heb wel bij de anwb een pech verzekering afgesloten. Voel fijner om mocht het niet lukken dat ze je toch thuis afzetten met de VM.
Zie er erg tegen op om een lekke band te vervangen, doe ik liever de eerste keer thuis in de garage. Yoga matje voor de VM en verwarming voor de Velonaut. Koffie erbij ?
Kom graag eens naar een meeting.
Met vriendelijke groeten Alain