3 uren geleden
(3 uren geleden)ZoefZoef schreef: Ik heb de gegevens niet gekregen, wel meegedeeld en besproken. Ik zie alles gewoon goed gelukkig. Mn hersenen corrigeren alles vooralsnog en dat is mn eigen conclusie.
Dat was bij mij ook het geval. Tot het moment dat ik ineens vanuit het niets om de zoveel dagen een migraine kreeg, met blinde vlekken, aura en daarna hoofdpijn.
Mijn ogen laten doormeten, en bleek dat ik een grote astigmatische afwijking had. Dat heeft mijn hersenen jarenlang gecompenseerd. Maar die had er blijkbaar ineens genoeg van. Eerst een bril (en al snel lenzen) met een hoge cilinder, en je wil niet weten wat je ineens méér ziet. Goed, in het begin was dat bij mij nog allemaal schots en scheef door het nog moeten wennen aan een cilinder, maar ik zag ineens hoeveel blaadjes er nou aan een boom hangen en hoe scherp dat nou allemaal zou moeten zijn.
Wat ik wil zeggen is, niet schrikken als je zicht ineens voor de duur van een half uur slecht is en je bepaalde dingen even niet kan zien door de blinde vlekken.