@365 cycle
Ik heb vroeger met een Baron X-low in Spanje gereden, Calpé. Ik weet nog dat mijn vader zei wat ik daarmee ging aanvangen. Op een dag gingen we met 2 mountainbikes en mijn lowracer een ritje maken. Een neef uit Frankrijk en mijn vader gebruikten de MTB's. We hadden ook een volgwagen met mijn moeder, tante enz.. Ik weet nog goed dat we tergend lang hebben zitten wachten op de 2 mountainbikes. Akkoord, zij waren benadeeld door hun brede banden, maar coureurs reed ik er ook allemaal uit. Ikzelf was een lichtgewicht, en de Baron was een fiets van rond de 9,5 kg. Het jammere is dat er vaak op het internet foutieve info verspreid wordt door mensen die dat wellicht zelf hebben geprobeerd maar daar flink in falen. Ik kan je zeggen, mij lijkt er niets fijner dan met een M5 CHR te gaan trainen in de bergen.
Mijn vergelijking voor de Tour de France gaat dan ook over een profrenner die met een M5 zou rijden, geen snelle ligfietser. Liefst van al zou ik in plaats van mijn NME een highracer van M5 hebben zodat ik kan afwisselen tussen de Snoek. Met de highracer rijd ik dan ook meer normalere snelheden en is het vaak fijner om mezelf te meten met snelle coureurs.
Check ook even dit verhaal: http://www.m5-ligfietsen.nl/site/NL/Nieu...Current:6/ Over Patrick Proesmans, daar heb ik een paar keer samen mee getraind. Mont-Ventoux, bergaf 107 km/u met de M5 Carbon High Racer Dat is nu wel bergaf, geef mij maar beklimmingen. Snel afdalen heb ik niet veel aan.
On topic: ik ga dan maar eens checken of ik die SV6A heb liggen. Trouwens, een Go Cycle zou die niet passen ipv de CCU? Bochten nemen is bij mij minder belangrijk.
Ik heb vroeger met een Baron X-low in Spanje gereden, Calpé. Ik weet nog dat mijn vader zei wat ik daarmee ging aanvangen. Op een dag gingen we met 2 mountainbikes en mijn lowracer een ritje maken. Een neef uit Frankrijk en mijn vader gebruikten de MTB's. We hadden ook een volgwagen met mijn moeder, tante enz.. Ik weet nog goed dat we tergend lang hebben zitten wachten op de 2 mountainbikes. Akkoord, zij waren benadeeld door hun brede banden, maar coureurs reed ik er ook allemaal uit. Ikzelf was een lichtgewicht, en de Baron was een fiets van rond de 9,5 kg. Het jammere is dat er vaak op het internet foutieve info verspreid wordt door mensen die dat wellicht zelf hebben geprobeerd maar daar flink in falen. Ik kan je zeggen, mij lijkt er niets fijner dan met een M5 CHR te gaan trainen in de bergen.
Mijn vergelijking voor de Tour de France gaat dan ook over een profrenner die met een M5 zou rijden, geen snelle ligfietser. Liefst van al zou ik in plaats van mijn NME een highracer van M5 hebben zodat ik kan afwisselen tussen de Snoek. Met de highracer rijd ik dan ook meer normalere snelheden en is het vaak fijner om mezelf te meten met snelle coureurs.
Check ook even dit verhaal: http://www.m5-ligfietsen.nl/site/NL/Nieu...Current:6/ Over Patrick Proesmans, daar heb ik een paar keer samen mee getraind. Mont-Ventoux, bergaf 107 km/u met de M5 Carbon High Racer Dat is nu wel bergaf, geef mij maar beklimmingen. Snel afdalen heb ik niet veel aan.
On topic: ik ga dan maar eens checken of ik die SV6A heb liggen. Trouwens, een Go Cycle zou die niet passen ipv de CCU? Bochten nemen is bij mij minder belangrijk.