5 uren geleden
Vandaag ben ik blij omdat de anti-wegwaai-veter de schuimkap bij de fiets heeft gehouden. Toen ik aan het einde van de dag bij de fiets kwam lag de schuimkap in de fiets. Alleen de kleine kap was verdwenen en die lag onder de vrachtwagen die aan het einde van de dag onze pakketten en een paar pallets was komen halen. Ik had daar veel mazzel omdat de vrachtwagen er niet overheen gereden was, en zonder die vrachtwagen zou die kap een heel eind verder gewaaid zijn.
Later in de dag kwam ik bij mijn fiets met wat te veel boodschappen, vooral een pan in doos paste niet. Ik was toen blij dat mijn vader, waar de fiets stond, maar een halve kilometer van mijn huis woont en ik de Strada lopend goed onder controle heb als ik er naast of achter loop.
Later in de dag kwam ik bij mijn fiets met wat te veel boodschappen, vooral een pan in doos paste niet. Ik was toen blij dat mijn vader, waar de fiets stond, maar een halve kilometer van mijn huis woont en ik de Strada lopend goed onder controle heb als ik er naast of achter loop.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)