08-Feb-2025, 09:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Feb-2025, 09:32 PM door Jeroen S.)
Ik heb inderdaad de beide vakjes voorin de GT. In de mijne was al een service opening gemaakt. Die hebt je op zich niet nodig vanwege de grote klep van de Milan. Die loop door tot ongeveer halverwege de wielkast. Nadeel is dan wel dat je niet helemaal onderin het vakje kunt komen met je hand. Ik stop er dus geen heel klein spul in, een bandelichter vis je er niet uit, een bodywarmer, of een paar crocs, een pak muesli, dat gaat allemaal prima. Een binnenbandje met een elastiekje erom is een beetje de ondergrens van wat ik er zo nog wel uit pak.
Ik heb er zo een met een dubbele achtervork. Op zich prima, maar die schijnt niet heel licht te zijn en die zit vastgeschroefd door de 1 mm carbon die de bodem daar dik is. Ik vermoed toch een beetje te flexibel. Misschien dat ik daar nog eens iets voor bedenk, maar daar is het nu te koud voor. En ik gebruik hem iedere werkdag, ik wil de Milan niet uit de running hebben, maar ach als het mooier weer wordt misschien.
Ik ben niet blij omdat ik ontdekt heb dat de redelijk nieuwe ketting van de Kingcycle kennelijk ergens wat pekel heeft opgepikt en ondanks veel smeermiddel maar niet los wil komen. Er blijven nog schakeltjes stroef gaan.
Ik heb er zo een met een dubbele achtervork. Op zich prima, maar die schijnt niet heel licht te zijn en die zit vastgeschroefd door de 1 mm carbon die de bodem daar dik is. Ik vermoed toch een beetje te flexibel. Misschien dat ik daar nog eens iets voor bedenk, maar daar is het nu te koud voor. En ik gebruik hem iedere werkdag, ik wil de Milan niet uit de running hebben, maar ach als het mooier weer wordt misschien.
Ik ben niet blij omdat ik ontdekt heb dat de redelijk nieuwe ketting van de Kingcycle kennelijk ergens wat pekel heeft opgepikt en ondanks veel smeermiddel maar niet los wil komen. Er blijven nog schakeltjes stroef gaan.