4 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 uren geleden door Willeke_IGKT.)
Ik heb in de Strada een groter groot voorblad laten monteren toen ik op de dijk van Enkhuizen met 20 km/u een prettige cadans had en nog maar een kransje kleiner kon achter.
Daarna reed ik op datzelfde stuk dijk weer 20 in een voor mij prettige cadans en had ik achter nog 3 kransjes over, kan ik 30 rijden en de cadans is dan nog prettig. Geen flauw idee wat de nummers zijn, misschien komt er in de B4M wel een cadans meter, tellen werkt niet omdat ik bij fietsen te veel op de weg en het verkeer let, niet op de tijd.
Daarna reed ik op datzelfde stuk dijk weer 20 in een voor mij prettige cadans en had ik achter nog 3 kransjes over, kan ik 30 rijden en de cadans is dan nog prettig. Geen flauw idee wat de nummers zijn, misschien komt er in de B4M wel een cadans meter, tellen werkt niet omdat ik bij fietsen te veel op de weg en het verkeer let, niet op de tijd.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)