Wat ik zo leuk en aantrekkelijk vind bij die nijgfietserij is het zicht dat het mij biedt op menselijke creativiteit en de concrete uitwerking ervan. Hoe goed of het werkt en hoe het in de praktijk functioneert is natuurlijk ook uiterst belangrijk, daar niet van. Vandaar ook dat ik graag eens zo’n technisch wondertje wil rijden om dat gewoon mee te maken. Misschien valt het vreselijk tegen, zou kunnen.
Je kunt inderdaad rationeel redeneren als je in de bocht wil hangen, neem dan een tweewieler, maar dat houdt velen niet tegen, gezien de behoorlijk wat pogingen om een trike schuin door de bocht te krijgen.(Hup, Daniele G.!)
Ik herinner me nog zo’n neiger van Thomas Seide jaren geleden op de SPEZI. Niet mee te ríj́den, zo’n kreng, maar weer een topstaaltje constructeurspogen van ons aller Thomas!
Je kunt inderdaad rationeel redeneren als je in de bocht wil hangen, neem dan een tweewieler, maar dat houdt velen niet tegen, gezien de behoorlijk wat pogingen om een trike schuin door de bocht te krijgen.(Hup, Daniele G.!)
Ik herinner me nog zo’n neiger van Thomas Seide jaren geleden op de SPEZI. Niet mee te ríj́den, zo’n kreng, maar weer een topstaaltje constructeurspogen van ons aller Thomas!