, 05:56 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 06:10 AM door Bart Verbeek.)
(04-Mar-2025, 09:03 PM)blokdoorn schreef: Soort toepassing van de wet van murphy: Als je het niet had gekocht zou je morgen met een lekke band staan, nu je het wel hebt gekocht sta je morgen met een ander probleem langs de kant van de weg.
Zover reikt mijn bijgelovigheid niet. Maar ik zal jullie op de hoogte houden.
(04-Mar-2025, 08:41 PM)Jeroen S schreef: Goede voorbereiding is het halve werk! Het kan de moeite waard zijn om het thuis eens te oefenen. Met een velomobiel is bandje wisselen toch net even anders. Zo kan de bandelichter soms in conflict komen met de velomobiel. Deze koekenbakker heeft de achterband van zijn eenzijdig opgehangen achterwiel er al eens naar de verkeerde kant af gewipt.
Om voorshands koeken te gaan bakken gaat mij wat te ver. Dat doe ik wel in het veld, mocht dat er van komen. Ik verwacht tegen die tijd trouwens vergeten te hebben deze spullen mee te nemen. Om een put te kunnen dempen moet je nu eenmaal eerst een kalf aanschaffen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan