(, 01:35 AM)365cycle schreef: @Snoek043 Kan je dat punt bij jullie niet melden? Lijkt me nogal een onduidelijke kruising, met alleen wat (vermoedelijk ook nog eens vervaagde) tekens op het asfalt.
Zal ik doen @365cycle! Gisteren stak ik de straat over (als voetganger) na een bezoekje aan de bakker. Het zebrapad bevond zich op 100 meter, dus snel even links en rechts kijken en oversteken. Kwam daar een SUV veel te snel aangereden met een blonde dame in die hoofdschuddend naar me keek.
Ik dacht eraan haar achterna te rijden en te wijzen op de zone 30, maar heb het maar gelaten. Had fijn geweest om bij de politie te werken en haar gewoon een uur aan de kant te zetten met een fikse boete erbovenop.
Zo stond hier laatst op de oprit van mijn werk (we waren het kartonafval voor de ophaaldienst vooraan de straat aan het zetten) een skoda octavia van de politie (undercoverwagen) die 2 jonge meisjes bekeurde die met 2 op een step waren aan het rijden. Ik had onlangs even opgezocht wat die boete was, iets van een 59 euro wat nog meeviel. Als 1 van hen met een smartphone in de hand reed, was die boete wel een viervoud.