(8 uren geleden)365cycle schreef: Eigenlijk kan dat wel; als de kleinere fiets dusdanig oncomfortabel is dat de grotere motor in die fiets niet z'n volle vermogen kan leveren. Dat had ik in de SL; ik kon er wel mee fietsen en een uur had ook gekund, maar ermee racen, wat ik ooit bedacht had, was geen optie geworden. Ik kreeg gewoon geen lucht. Vermoed dat ik misschien 200W had kunnen trappen met dat ding.
Nee, dan is de motor in de grote fiets sterker dan in de kleine fiets, maar de grote fiets is an sich niet sneller dan de kleine fiets. Bij 200W is een SL natuurlijk altijd sneller dan een GT bij 200W
Citaat:Verder zou ik als ik jou was zeker geen kleine Snoek kopen. Superslecht plan. Echt. Geloof me.

Maar heel eerlijk: ik geef het weinig kans.
Denk dat het haalbaar is om mij acceptabel erin te krijgen voor een wedstrijdje, maar ik denk niet dat het goed genoeg gaat passen om comfortabel ook langere tours mee te kunnen maken.
En dan inderdaad vooral ivm gebrek aan ruimte bij mijn schouders. Op een route (of parcours) met perfect asfalt is dat geen punt, maar op slechte wegen wordt ik dan ruw heen en weer geschud, verwacht ik.