ik zojuist waarscijnlijk de meest praktische fietstas ben verloren die er bestaat in ligfietsland. Een handgemaakte bananentas van parachutestof die je over je toptas kon hangen. Een tas die letterlijk niets weegt, totaal geen ruimte inneemt en die je zo in je jaszak of fietstas stopt zodat je opeens veel meer boodschappen of andere zooi kan vervoeren.
Route na ontdekking gelijk nagefietst, maar helaas niet teruggevonden
En waar ik 'm verloren ben of dat het wellicht gisteren was, weet ik niet. Bij thuiskomst net miste ik 'm opeens terwijl ik er vrij zeker van was dat ik 'm bij me had. Toch? Gelijk de afgelegde route in omgekeerde volgorde teruggereden, omdat ik ook de vage herinnering had dat ik 'm op een gegeven moment ergens wat dieper in mn jaszak heb moeten stoppen. Geen idee meer waar dat geweest moet zijn, maar denk dus dat ik het 'm het roetsen uit mn jaszak heb geduwd tijdens de roeibeweging.
Hier baal ik echt gigantisch van
Als het licht is, nogmaals de route rijden. Ook een manier om aan je km's te komen.
Het tasje is teruggevonden
Een rondje van 10km werd zo ongeveer 30km 
Het bewuste, handige tasje. Over de toptas van de roets, maar kan ook over een bagagedrager of het zitje.
Route na ontdekking gelijk nagefietst, maar helaas niet teruggevonden

Hier baal ik echt gigantisch van

Als het licht is, nogmaals de route rijden. Ook een manier om aan je km's te komen.
Het tasje is teruggevonden

Het bewuste, handige tasje. Over de toptas van de roets, maar kan ook over een bagagedrager of het zitje.
![[Afbeelding: IMG-20250314-072602674.jpg]](https://i.postimg.cc/9rwmzSk6/IMG-20250314-072602674.jpg)