19-Mar-2025, 09:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Mar-2025, 10:09 PM door ZoefZoef.)
(19-Mar-2025, 07:13 AM)Wim -de roetsende schreef: €1250,- is inderdaad zo goed als gratis. Nu heb je er dus 2.
Er is hier vast wel iemand op het forum die er eentje van je wil overnemen![]()
Hoe gaat het trouwens met die 'ster-wielen' van die andere? Daar was toch iets onregelmatigs mee aan de hand?
Is deze wel oké?
Deze is volledig in orde. Komt overduidelijk van een liefhebber, want deze scheen elke winter uit elkaar te gaan voor onderhoud en zat echt strak in de lak. Compleet schoon, geen vuiltje op te zien. Overigens van een ander carbon dan de andere. Er zat zelfs een spuitbusje bij voor het carbon te onderhouden, terwijl dat carbon zelf onder een dikke laklaag zit

Van mn andere 2 CHR's -ik heb er nu dus 3 ter beschikking

De andere is degene met carbon tailbag die ik afgelopen zomer kocht met zowel voor als achter 3-spoke -dat is de juiste benaming! -wielen. Het voorwiel daarvan, ik moet er nog steeds naar kijken, maar ik denk dat ook dar de velg beschadigd is voor want het remt niet gladjes. Ik zal er binnenkort het voorwiel van nummer drie inhangen. Ik heb bij aankoop niet proefgereden. De voorvelg was leeg en kon niet opgepompt worden. Zou wellicht opzet geweest kunnen zijn om de defecte wiel te verbergen, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Alledrie overigens gekocht zonder proefrit. Niet slim, achteraf gezien. Degene met tailbag gaat de verkoop in. Zonder tailbag waarschijnlijk. Waar zo'n tailbag op een M5 451 shockproof een gedrocht is, oogt het op de M5 CHR wel oke. Plus dat het handig is en ik nog steeds neig naar Brabant te verkassen.