(, 05:02 PM)Snoek043 schreef:(, 04:20 PM)ZoefZoef schreef: Het is ook absurd. Mja, kon 'm niet laten staan voor dat bedrag.
Een van de twee andere gaat wel de verkoop in. De ander wellicht ook, maar dan moet ik er wel een keer een ander wiel inzetten.
Jij had maar 1 tailbag zeker? Ik heb Bram al verschillende mailtjes gestuurd, maar geen reactie.
Ik had er tot voor kort twee, maar die tweede is een aantal weken terug verkocht. Die rijdt nu ook rond op een M5 CHR. En de ander zit nog op CHR2 en ik denk dat ik die tailbag wel hou, tenzij dr iemand een gigantisch hoog bedrag voor over heeft.
Heb nog wel een ander gedrocht van een tailbag liggen, maar dat is er eentje van Optima. Is eigenlijk van mn broer en ik weet niet hoe dat staat op een CHR eigenlijk.
Bram Moens zit het komende jaar in Noorwegen, volgt ie een opleiding voor zn tweede passie: kunst/schilderen. Geen idee wanneer je terug komt tussentijds en wat zn plannen met M5 zijn. Of ie bijv zelf die tailbags maakt, of iemand anders die voor hem maakt op bestelling. Gewoon mailen, hij zal vanzelf wel een keer reageren denk ik.