27-Mar-2025, 08:43 AM
Ik denk niet dat het ligfietsverbod boven aan het lijstje staat bij de conducteurs. Misschien zijn een heel stel het al weer spontaan vergeten. Allang blij dat ze de dag zonder conflicten met minder prettige treinreizigers door komen. Maar ik zou er inderdaad niet op willen vertrouwen, mij hebben ze mooi uit de trein gepest met hun fietsbeleid.
Ik ben ook blij met het mooie weer, de fiets loopt beter ook al omdat ik de ketting weer schoongemaakt heb, en gesmeerd en de bandjes opgepompt. Het loopt weer beter. Ik heb het idee dat ik de winter fitter heb overleefd als vorig jaar. Maar het is wel overduidelijk de conditie die de snelheid beperkt, de benen willen wel, maar de ademhaling houdt het niet bij.
Ik ben ook blij met het mooie weer, de fiets loopt beter ook al omdat ik de ketting weer schoongemaakt heb, en gesmeerd en de bandjes opgepompt. Het loopt weer beter. Ik heb het idee dat ik de winter fitter heb overleefd als vorig jaar. Maar het is wel overduidelijk de conditie die de snelheid beperkt, de benen willen wel, maar de ademhaling houdt het niet bij.