13-Apr-2025, 11:35 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Apr-2025, 12:29 AM door ZoefZoef.)
Mn eerste is volledig Dura Ace en M5. Hoge carbon M5 wielen, de M5 naven, remmen en remhandels. Daarvan was bij aankoop -blind gekocht, niet proefgereden de remrand van het voorwiel niet helemaal vlak. Later heb ik het hele voorwiel kapot gereden
De lichtgewicht Bram M5 naaf is uitgescheurd. Voorwiel klemgereden bij stuuruitslag door de trapper/crank
Degene met tailbag, chr2, is degene met zowel voor als achter een 3-spoke. Achter een HED3, voor eentje gemaakt door Bram/M5. Dat voorwiel bevat ook een oneffenheid in de velgrand
Proefrijden was niet mogelijk omdat de band niet opgepompt kon worden. Bleek echter niet lek te zijn. Onder deze gaat nu voor dus een ander voorwiel; die van het setje Vision Team 35. Het bijbehorende achterwiel gaat er wellicht in bij verkoop.
Les geleerd en wijze les voor eenieder: bij carbon velgen altijd heel goed de velgrand controleren!
EdIt; tekst licht aangepast om een en ander te verduidelijke rondom setje Vision team35 en chr2.
De lichtgewicht Bram M5 naaf is uitgescheurd. Voorwiel klemgereden bij stuuruitslag door de trapper/crank
Degene met tailbag, chr2, is degene met zowel voor als achter een 3-spoke. Achter een HED3, voor eentje gemaakt door Bram/M5. Dat voorwiel bevat ook een oneffenheid in de velgrand
Proefrijden was niet mogelijk omdat de band niet opgepompt kon worden. Bleek echter niet lek te zijn. Onder deze gaat nu voor dus een ander voorwiel; die van het setje Vision Team 35. Het bijbehorende achterwiel gaat er wellicht in bij verkoop.
Les geleerd en wijze les voor eenieder: bij carbon velgen altijd heel goed de velgrand controleren!
EdIt; tekst licht aangepast om een en ander te verduidelijke rondom setje Vision team35 en chr2.