, 07:34 PM
Ik ben blij dat ik vanmorgen niet tegen het minivarken ben aangereden wat even ontsnapt was. Hij liep midden op straat. Ik heb de velomobiel iets verder op de oprit van de boerderij gezet en daar kwam de boer ook al aangelopen. Zoontje van een jaar of 4 had het hok open gelaten. Ik was toch al uitgestapt dus ik heb even geholpen door op de juiste plek in de weg te staan. ( in de weg voor het varken, niet voor de boer) Toen ze weer veilig een stuk op het erf was, vond hij het wel prima en ben ik weer verder gegaan. Het varkentje had ondertussen het kuilvoer ontdekt.
Zo'n mini varken kan overigens nog 100 kg wegen dus daar wil je niet tegen botsen.
Het kwam vanmiddag flink naar beneden met regen hier dus ik ben ook blij dat ik vanmorgen niet optimistisch met een open fiets ben gegaan.
Zo'n mini varken kan overigens nog 100 kg wegen dus daar wil je niet tegen botsen.
Het kwam vanmiddag flink naar beneden met regen hier dus ik ben ook blij dat ik vanmorgen niet optimistisch met een open fiets ben gegaan.