Ik ben blij met mijn tweedehands M5 Lowracer. Een hele coole mat zwarte, met een puntje er ook nog bij. Momenteel met puntje eraf omdat de Tetris in het ligfietsenschuurtje dan beter gaat. Met een haakje door het achterwiel aan het plafond gaat makkelijk. Met de punt eromheen, daar moet ik nog iets op verzinnen. Heb er ook nog een nieuwe IRC Roadlite bij, een zwarte. Wel moet het stuurtje nog iets omhoog, en ik weet niet of dat wil, anders vrees ik dat ik zelf wat moet gaan knutselen. Het is een redelijk recente met kabels deels binnendoor, de iets dikkere buizen. Licht is ie niet, wel snel vermoedelijk. En Lowracer rijden is toch wel een heel aparte sensatie.
Oh het gekke is dat ie bij het remmen enorm stinkt naar verschoeide remblokjes. Zo hard ga ik nu ook weer niet, zelfs bij een simpel beetje vertragen heeft ie dat al. Iemand een idee?
p.s. als iemand hier in de buurt zo'n extra super lange 8mm inbus te leen heeft dan zou ik die graag eens gebruiken.
Oh het gekke is dat ie bij het remmen enorm stinkt naar verschoeide remblokjes. Zo hard ga ik nu ook weer niet, zelfs bij een simpel beetje vertragen heeft ie dat al. Iemand een idee?
p.s. als iemand hier in de buurt zo'n extra super lange 8mm inbus te leen heeft dan zou ik die graag eens gebruiken.