, 09:10 AM
Omdat er weer een autodebilist op de oversteekplaats voor fietsers stond terwijl hij wist dat hij niet kan doorrijden. Ik kom dit wel (veel) meer tegen, maar deze keer stond ie er eerst half op zodat ik er met wat mikken nog wel voorlangs zou kunnen, maar hij rolde dan nog eens extra vooruit toen ik in zicht kwam zodat ie het helemaal blokkeerde toen ik aankwam. De pickup ervoor stond nog steeds stil om de rotonde op te rijden. Ik heb even mijn toeter gebruikt om te laten weten dat ie in de weg stond en gebaard dat ie achteruit moest, maar natuurlijk vond die idioot dat ie daar mag staan. In België is het verboden om een oversteekplaats of zebrapad op te rijden als je weet dat je niet verder kan (net zoals je een kruising niet mag blokkeren op die manier).
Het wordt tijd voor een 2-jaarlijks verfrissingsexamen voor automobilisten. Niet geslaagd? Rijbewijs ongeldig en probeer over een maand nog maar eens.
Het wordt tijd voor een 2-jaarlijks verfrissingsexamen voor automobilisten. Niet geslaagd? Rijbewijs ongeldig en probeer over een maand nog maar eens.