(8 uren geleden)Kapitein Bosui schreef: ... ik net achter het net heb gevist bij de aankoop van een rug-aan-rug tandemHad al een afspraak staan, maar toen was de fiets opeens verkocht...
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er een hoop lol aan gaat beleven.
Mocht iemand er nog een hebben staan die in de schuur stof staat te happen: mijn partner en ik houden me aanbevolen. Dit was de eerste reeële kans om haar ook aan het ligfietsen te krijgen.
Balen

Zulke verkopers heb je altijd helaas. Zieltjes met een verrotte mentaliteit die letterlijk voor een paar euro meer afspraken opzij zetten.
Ooit had ik een afspraak voor een challenge ventus. Een opknapper, voor 75 euro geloof ik. Maandag de afspraak gemaakt, deal rond en omdat de man later die week bij mij in de buurt moest zijn afgesproken dat ie 'm langs zou brengen tegen een kleine vergoeding. Dus die vrijdag zou 'm langsbrengen. En ondertussen meldde een andere geinteresseerde zich woensdag -terwijl ie dus al verkocjt was- waar ie gewoon vrolijk mee ging onderhandelen en die 'm een paar euro meer bood dan zn vraagprijs en was de fiets opeens verkocht.
Aan zulke lui heb ik dus echt een teringhekel en ik ben serieus voornemens eens een keer zo'n verkoper voor de rechter te slepen om 'm een koekje vqn eigen deeg te geven. Prachtvoorbeeld van zo'n koekje van eigen deeg: https://uitspraken.rechtspraak.nl/detail...:2016:6696
(8 uren geleden)Kapitein Bosui schreef: Mocht iemand er nog een hebben staan die in de schuur stof staat te happen: mijn partner en ik houden me aanbevolen. Dit was de eerste reeële kans om haar ook aan het ligfietsen te krijgen.
Ze wil alleen op een ligfietstandem ligfietsen, en niet op een eigen ligfiets voor haarzelf alleen?