27-May-2025, 07:19 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-May-2025, 07:29 PM door ZoefZoef.)
(27-May-2025, 07:04 PM)365cycle schreef:(27-May-2025, 06:26 PM)ZoefZoef schreef: En ik kan best de bal terugkaatsen.Dit zijn persoonlijke dingen waar met de betrokkenen afspraken over zijn en die niemand hier wat aangaan, net zoals dat het niemand wat aangaat waar of hoe ik woon.
Als je "vuile was" wil buiten hangen om je gelijk te krijgen ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Ik waarschuw je bij deze, bewust publiekelijk: bij mij zou ik dit soort fratsen niet uithalen. Ik weet meer dan genoeg over jou. Dit ga je niet winnen.
Het gaat me niet om de vuile was. Het gaat me erom dat een fiets in principe ook niet in een gezamenlijke gang hoort te staan. Dat zou jou dan ook een even grote aso maken als ik die een oude fiets op straat parkeer. Alleen neem ik het woord aso/asociaal daarvoor niet in gebruikt, omdat fietsen op straat niks bijzonders is. De oude fiets en een plek waar ie al dan niet mag staan is hier het gemeenschappelijke ding met mijn fiets. Plus dat jij 'm ook binnen zou kunnen zetten maar dat ook niet doet. Ook als dat in overleg is met je buurman Dat punt wilde ik maken, omdat jij het aso vind dat ik een oude fiets buiten parkeer. En op dat punt zou het dan ook aso zijn om in overleg -wat ik ook wel verwacht had, dont worry, een fiets in een gezamelijke hal te plaatsen.
That's all. Niets meer, niets minder. Gewoon een spiegel. Niemand zou het ook logisch of netjes vinden als jouw buurman zomaar jouw fiets buiten de deur zet of daar wat af sloopt. Waarom dan wel van mijn oude fiets met roest?
Citaat: Ik waarschuw je bij deze, bewust publiekelijk: bij mij zou ik dit soort fratsen niet uithalen. Ik weet meer dan genoeg over jou. Dit ga je niet winnen.Rustig, rustig. Gewoon even tot tien tellen en even ontspannen. Dit is nergens voor nodig

Het is dat het k*tweer is, anders had ik gezegd ga even naar buiten voor een rondje ofzo.