06-Jun-2025, 11:30 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Jun-2025, 11:42 PM door ZoefZoef.)
(06-Jun-2025, 07:52 PM)Hardloper schreef:(06-Jun-2025, 07:45 PM)Gideonaut schreef: Forum is traag, kan op het moment geen advertentie plaatsen op ligfiets.net en op het Duitse forum staat er een ongelooflijk mooie MilanGT te koop
Even wachten en nu lijkt het weer in orde te zijn.
Gelukkig werkt Kleinanzeigen.de prima. Hetzelfde geldt voor translate.google.com dus wat let je om jouw DF (XL?) of welke andere fiets dan ook in Duitsland te koop aan te bieden? De Duitse markt voor ligfietsen is wat groter dan hier en Duitsers zijn fijne kopers over het algemeen is mijn ervaring.
Denk ligfiets.net even geen nieuwe advertenties laat plaatsen vanwege scammers. Heb dr vrij recent weer wat gerapporteerd.
.. omdat ik op de CHR een lekke voorband heb. Dezelfde als een paar dagen terug. Weliswaar geplakt, maar waarschijnlijk niet goed.
.. het achterwiel op de roets aanloopt op het frame. Dat zou niet moeten dus ik denk dat de rubbertjes die zorgen dat het wiel wat minder diep in de uitsparing in de achtervork valt niet helemaal goed meer zitten.
.. ik mn fietssleutel van de normale fiets al een paar dagen kwijt ben. Vrees dat ik die verloren ben ofzo, want in huis kan ik 'm vooralsnog niet terugvinden

Nog geen zin gehad om naar de chr en de roets te kijken, dus de challenge taifun is weer in gebruik genomen