(5 uren geleden)Hardloper schreef: Ik heb geen probleem met de instap gat
Nee, en ik ook niet met het instapgat van de kleine Snoek, maar de gemiddelde leeftijd van het klantenbestand loopt vooralsnog alleen maar op, helaas.
Voor wie een écht snelle fiets wil hebben ze de Snoek, in twee maten. Voor wie een praktischer model wil komt er een model in twee varianten bij (Q/S 3.0). Het zou heel raar zijn om een nieuwe/geüpdate QV minder praktisch te maken dan de Q/S 3.0, dus een verder vergroot gebruiksgemak qua extra luikjes en nog ruimer instapgat ligt erg voor de hand

Langere wielbasis: ik ben alleen maar voor. De mijne heeft 21cm meer (en dat is natuurlijk wel fors) maar heeft hem echt een stuk rustiger en fijner gemaakt (vind ik dan he). En de draaicirkel is nog steeds heel erg goed, maar natuurlijk is die iets vergroot, logisch.
En Lisa past nu nog steeds heel goed achterin, in een normale QV niet meer.. (ze is nu 6).
Ik verwacht verder dat ze goed zullen nadenken over elektrische trapondersteuning.
(ik weet dat dat in de huidige ook kan hoor)
(5 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Een beroemde uitspraak van de mannen van velomobiel: "Als het niet kapot gaat, dan is het te zwaar."
Ja en daarin hebben ze natuurlijk ook gewoon gelijk!
Maar het is wel vervelend voor vroege klanten die dit optimum dan mogen bepalen..
In de ideale wereld bepaal je dat natuurlijk vooraf zelf, als ontwikkelaar, met behulp van prototypes. Maar, eerlijk is eerlijk, wij zijn ook erg ongeduldig en willen niet wachten totdat de heren er zelf minstens 100.000km in gefietst hebben, dus tsja, lastig wel.