De One is OK qua lekbestendigheid, ongeveer hetzelfde als de doorsnee (niet-TT) GP5000 modelletjes. Echter die GP5000s lopen wel flink lichter, en dat maakt de One momenteel een wat overbodige band. De 'smalle Marathon voor op de racefiets' heet Pirelli Cinturato en komt in maatje 26. En is maar net ietsje trager dan een One.
Die GP5000 all season is een fijne band vooral vanwege zijn goede grip op nat wegdek, niet zozeer exceptionele lekbestendigheid.
Maargoed, m.i. heb je gewoon pech gehad. Ik had zoiets met mijn eerst setje GP4000s en ben toen tien jaar lang met een grote boog om alle GPs heen gelopen. Achteraf niet helemaal terecht...
Die GP5000 all season is een fijne band vooral vanwege zijn goede grip op nat wegdek, niet zozeer exceptionele lekbestendigheid.
Maargoed, m.i. heb je gewoon pech gehad. Ik had zoiets met mijn eerst setje GP4000s en ben toen tien jaar lang met een grote boog om alle GPs heen gelopen. Achteraf niet helemaal terecht...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'