7 uren geleden
Ik ben blij omdat ik sinds te lange tijd weer heerlijk (en pijnvrij) een rondje van 33km geroeid heb.
Ook ben ik blij, omdat ik 3 bijna aanrijdingen met 'grijze duiven op E-bikes' heb weten te voorkomen.
Eentje wil ik met jullie delen:
Op een heel smal paadje (2 richtingen fietspad
langs het Twentekanaal tussen Eefde en Almen) moet je als man toch wel schuin achter je vrouw gaan rijden om langs haar heen te kunnen kijken én, om indien nodig, naar een man op een rare fiets te kunnen schreeuwen.
Altijd gaat het goed op dit soort paadjes als ik vrouwen tegenkom. We gaan dan allebei uiterst rechts rijden en dan past het precies. Met veel mannen is het toch een ander verhaal. Wijdbeens fietsend nemen ze eigenlijk altijd al te veel ruimte in.
Ook ben ik blij, omdat ik 3 bijna aanrijdingen met 'grijze duiven op E-bikes' heb weten te voorkomen.
Eentje wil ik met jullie delen:
Op een heel smal paadje (2 richtingen fietspad

Altijd gaat het goed op dit soort paadjes als ik vrouwen tegenkom. We gaan dan allebei uiterst rechts rijden en dan past het precies. Met veel mannen is het toch een ander verhaal. Wijdbeens fietsend nemen ze eigenlijk altijd al te veel ruimte in.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282