4 uren geleden
Ik heb vanochtend 6 VM en een open ligger gezien, ik was naar het startpunt van De Waterlandse Liggers gegaan en heb mijn fiets naast zijn broer geparkeerd, twee B4M in dezelfde kleur naast elkaar. We hebben gekletst. Ik verwijs graag naar het verslag van de rit wanneer die geplaatst is.
Daarna via een omweg naar huis, via de Zaanse Schans, Uitgeest, Limmen, Bergen, door het duin, Wijk aan Zee en de Noord Pier terug naar huis.
Vlak bij de weg Castricum naar de zee zag ik een dame, in een rood T-shirt op een rode Hase trike. We hebben gegroet.
Ook nog twee personen op trike met bovenstuur, een zwaaide terug, de andere niet.
Daarna via een omweg naar huis, via de Zaanse Schans, Uitgeest, Limmen, Bergen, door het duin, Wijk aan Zee en de Noord Pier terug naar huis.
Vlak bij de weg Castricum naar de zee zag ik een dame, in een rood T-shirt op een rode Hase trike. We hebben gegroet.
Ook nog twee personen op trike met bovenstuur, een zwaaide terug, de andere niet.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,