3 uren geleden
... vandaag mijn fietscomputer vlak bij huis begon te haperen. Op zich niet zo'n probleem. Ik heb afgelopen weekend de kettinglijn veranderd door de trekkende rol links van de terugvoerende rol te zetten. Daardoor moest ook de kettingrol onder de stoel ook iets anders geplaatst worden. De kabel van de fietscomputer loopt daar vlak langs, dus verwachtte ik dat het kabeltje misschien ergens schade had opgelopen.
Maar toen ik net de staartpunt er afname zag ik dat de kettingbeschermer aan gruzelementen lag. Dus of er is iets van de weg opgepikt en is achterin een paar keer rondgedraaid. Of in een bocht is het wiel getordeerd en heet de beschermer tussen het draaiende wiel en de body geklemd en kapotgedraaid. Met het veranderen van de kettinglijn had ik ook nog wat veranderd aan de beschermer.
Dat wordt dus een nieuwe, en betere, bouwen.
Maar toen ik net de staartpunt er afname zag ik dat de kettingbeschermer aan gruzelementen lag. Dus of er is iets van de weg opgepikt en is achterin een paar keer rondgedraaid. Of in een bocht is het wiel getordeerd en heet de beschermer tussen het draaiende wiel en de body geklemd en kapotgedraaid. Met het veranderen van de kettinglijn had ik ook nog wat veranderd aan de beschermer.
Dat wordt dus een nieuwe, en betere, bouwen.