, 10:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 10:22 PM door Willeke_IGKT.)
Vandaag ben ik blij met mijn fietsen in de laatste drie dagen.
Vrijdag 60 kilometer voor een afspraak in Amsterdam Zuidoost.
Zaterdag ongeveer 87 km naar Schoonhoven, voor een paar uur met een vriendin en daarna door naar een vrienden op de fiets adres in de buurt.
Zondag ongeveer 82 kilometer naar huis met de dreiging van slecht weer.
Vrijdag en zaterdag was ik ruim eerder dan ik verwacht had, ruimer gepland dan nodig maar ook beter doorgefietst.
Vandaag was ik later begonnen dan verstandig, ik had een ontbijt tijd afgesproken en heb mij daaraan gehouden. Ik had de mazzel dat het slechte weer minder slecht was dan voorspeld, ik was over de helft voor de regen begon, en had nog een veer oversteek en 1,5 km te gaan toen de regen hard werd.
Als ik een pauze minder had genomen was ik bijna droog thuisgekomen.
Weer een week met over de 100 km, 260 ongeveer deze week.
Verschillende duo open trikes er werd terug gegroet, en vroeg in de middag vandaag een roeifietser, op de weg langs de Westeinderplassen in Aalsmeer. Ik reed op het fietspad aan de andere kant van de weg en ik denk dat hij mij niet gezien heeft.
Vrijdag 60 kilometer voor een afspraak in Amsterdam Zuidoost.
Zaterdag ongeveer 87 km naar Schoonhoven, voor een paar uur met een vriendin en daarna door naar een vrienden op de fiets adres in de buurt.
Zondag ongeveer 82 kilometer naar huis met de dreiging van slecht weer.
Vrijdag en zaterdag was ik ruim eerder dan ik verwacht had, ruimer gepland dan nodig maar ook beter doorgefietst.
Vandaag was ik later begonnen dan verstandig, ik had een ontbijt tijd afgesproken en heb mij daaraan gehouden. Ik had de mazzel dat het slechte weer minder slecht was dan voorspeld, ik was over de helft voor de regen begon, en had nog een veer oversteek en 1,5 km te gaan toen de regen hard werd.
Als ik een pauze minder had genomen was ik bijna droog thuisgekomen.
Weer een week met over de 100 km, 260 ongeveer deze week.
Verschillende duo open trikes er werd terug gegroet, en vroeg in de middag vandaag een roeifietser, op de weg langs de Westeinderplassen in Aalsmeer. Ik reed op het fietspad aan de andere kant van de weg en ik denk dat hij mij niet gezien heeft.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,