, 10:29 AM
Toen ik voor het eerst in de auto reed na het halen van mijn rijbewijs merkte ik hoe verschrikkelijk veel fietsers zich gedragen in het verkeer. Geen voorrang geven waar dat wel moet is er een van. Maar ook geen of slecht licht op de fiets, nog snel even ergens voor schieten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als iedereen zich keurig aan de verkeersregels houdt (automobilisten én fietsers), anticipeert op omstandigheden door het rijgedrag aan te passen en rekening houdt met elkaar, is er weinig aan de hand, maar dat zal wel een utopie blijven.
Als iedereen zich keurig aan de verkeersregels houdt (automobilisten én fietsers), anticipeert op omstandigheden door het rijgedrag aan te passen en rekening houdt met elkaar, is er weinig aan de hand, maar dat zal wel een utopie blijven.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - besteld: Challenge Fujin
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!