9 uren geleden
En even ligfietsgerelateerd 'niet blij'...
Van dr week wilde ik de m5 chr weer eens pakken. Rij nu meer met de taifun namelijk, maar wou wat sneller en verder weg.
Onder de chr ligt een HED3 trispoke wiel. Het ventiel valt in zo'n spaak. Door stilstand was de band wat leeggelopen dus die moest even opgepompt worden. Klusje van niks,.zou je denken en dat klopt helemaal. Maar als je zo'n pomp gebruikt met zo'n dubbele aansluiting voor meerdere ventielen, dan heb je toch een probleem. Het ventiel dat je nodig hebt krijg je er onmogelijk op omdat het voorste ventiel zo'n auto/mtb geval is. Ofwel, de chr staat nog steeds met een lege band. Wachtend op of een andere pomp en/of op een adapter voor het ventiel
Van dr week wilde ik de m5 chr weer eens pakken. Rij nu meer met de taifun namelijk, maar wou wat sneller en verder weg.
Onder de chr ligt een HED3 trispoke wiel. Het ventiel valt in zo'n spaak. Door stilstand was de band wat leeggelopen dus die moest even opgepompt worden. Klusje van niks,.zou je denken en dat klopt helemaal. Maar als je zo'n pomp gebruikt met zo'n dubbele aansluiting voor meerdere ventielen, dan heb je toch een probleem. Het ventiel dat je nodig hebt krijg je er onmogelijk op omdat het voorste ventiel zo'n auto/mtb geval is. Ofwel, de chr staat nog steeds met een lege band. Wachtend op of een andere pomp en/of op een adapter voor het ventiel
