, 12:52 AM
Ik heb van de week met de DF XL (155mm cranks) een stuk gereden. Dit voelde een stuk langzamer dan wanneer ik dezelfde route met de Bülk doe (140mm cranks)
Grappig genoeg heb ik iets van 14 PR's gereden op de diverse segmenten, ondanks een stuk lagere cadans (rond de 76 ipv 94)
Een cadans boven de 84 met 155mm cranks voelt niet lekker, net zoals een cadans onder de 86 met 140mm cranks niet lekker voelt.
De max cadans was iets van 115, dat was met 80km/h door de Beneluxtunnel. Dat is niet iets wat ik lang vol hou met 155mm, ook niet als de afdaling langer zou zijn
Grappig genoeg heb ik iets van 14 PR's gereden op de diverse segmenten, ondanks een stuk lagere cadans (rond de 76 ipv 94)
Een cadans boven de 84 met 155mm cranks voelt niet lekker, net zoals een cadans onder de 86 met 140mm cranks niet lekker voelt.
De max cadans was iets van 115, dat was met 80km/h door de Beneluxtunnel. Dat is niet iets wat ik lang vol hou met 155mm, ook niet als de afdaling langer zou zijn
