18-Aug-2025, 05:02 PM
(17-Aug-2025, 10:22 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb ervaren dat opticiens graag helpen met die schroefjes, ook als je geen klant bent.Ik ben de zoon van een gepensioneerde opticien. Dus ik heb het wel een beetje meegekregen hoe ik dat doe.
(18-Aug-2025, 11:07 AM)Wim -de roetsende schreef: Als ik mij na lange tijd wil aanmelden op de schoolmail, dan moet je dat doen met een code en die krijg je via de app Authenticator.
Ga je dan op je telefoon van je mail naar je Authenticator, dan kun je die code zien.
Daarna ga je terug naar je mail en dan krijg je daar de melding dat er iets is misgegaan.
Wat een flutsysteem. Met een laptop erbij heb ik het probleem omzeild en kon ik weer inloggen.
Ik ben dus blij dat het weer gelukt is.
Ik heb zo af en toe ook weleens problemen met de Authenticator app in combinatie met LinkedIn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.