2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Willeke_IGKT.)
Ik was vanavond in Beverwijk, bij de haven daar waar veel kleinere boten voor Sail Amsterdam liggen om morgen aan te sluiten bij de grote zeilschepen.
Op het moment dat ik bijna weg wilde gaan kwam daar een heer aanlopen met een Azub twee wieler. Ik denk 26 inch achter en 20 inch voor, rood frame en zwarte details.
Meneer en ik hebben best wel even staan praten, we wonen vrij dicht bij elkaar, ik fiets alle werkdagen door zijn woonplaats, hij is verschillende keren bij het paastreffen geweest maar voor ik begon te gaan. We hadden elkaar nog nooit ontmoet.
Ik was op de M5 cmpct, met een vriendin op een rechtop zitter.
Op het moment dat ik bijna weg wilde gaan kwam daar een heer aanlopen met een Azub twee wieler. Ik denk 26 inch achter en 20 inch voor, rood frame en zwarte details.
Meneer en ik hebben best wel even staan praten, we wonen vrij dicht bij elkaar, ik fiets alle werkdagen door zijn woonplaats, hij is verschillende keren bij het paastreffen geweest maar voor ik begon te gaan. We hadden elkaar nog nooit ontmoet.
Ik was op de M5 cmpct, met een vriendin op een rechtop zitter.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,